Saturday, October 15, 2011

Menginap :)

hey guys. haha title hari ni MENGINAP . 
Menginap dekat mane?? haa!
dekat rumah atok aku je yang terletak di kampung kebun bunga batu tiga, seksyen 23.
hehe.dua hari aku menginap dekat sini sebab kene jaga adek sedara . ade best ade bosan takot pon ade tau..
kite cite kenapa bosan eyh.
bosan sebab asik tgok channle TVIQ je sepanjang hari sape tak bosan . lepas tu dia selalu buat hal. tu yang bosan.
yang best pulak sebab dia penyanyang kalo aku wat2 merajuk ngan dia kan dia akan nyanyi satu
lagu .comell sangat2. 
yang takot pulak semalam sebab dia cakap sorg2 au. 
seram gile aku. bukan ape orang kate budak2 ni dia bole nampak makhluk halus.
dia cakap seolah-olah cakap dengan orang tau dia siap pandang lagy kat tempat yang ade makhluk tu kot.
seram mase tu aku tido dekat lantai. last2 aku pon tido dekat sebelah mak dia. *mak dia dah tido mase tu*
pas uh mak dia marah2 suruh dia budak tu tido jgak.
tu je la ceritenyew.


ni lew budak yang aku maksodkan tuh.
comel kan?
nama dia Zafeerah Aqilah Zulqarnain
umo dia 4 tahun.
:)

hee. oke papai beb

No comments:

Post a Comment