Sunday, September 25, 2011

Happy Together With Him ♥ ♥ ♥

Semalam kan² saya , dia ,Nik  ,Addie ,Faris & Rich pegy  KFC, dia belanja  . Saya ngan Nik jumpe diaorang sume dekat depan My One Shop.Saya dan dia pakai baju warna yang same hehe . warne KELABU.Kiteorang jalan same² sampai dekat KFC saya ngan Nik pon terus naek atas pegy tandas. Si dia dan faris pegy order . Dia belanja Snack plate setiap orang.Kiteorang sampai situ dalam pukul 2.45p.m macam tu la makan² lepas makan Addie,Faris & Rich pon balek . Saya , dia &  Nik je dekat KFC tu lagy lepak² sampai pukol 4.00p.m then baru balek rumah. Mase saya dah jalan tuh saya tengok dia ade lagy dia tengok saya sampai saya melintas jalan besar uh.Saya ngan nik time jalan tuh borak² dengan Nik . tengah jalan tu pulak haus then ade orang jual air saya pon beli la air soya. lepas tuh jalan balik dah sampai rumah tuh rehat² la kat rumah then terus bukak laptop edit blog.thank baby sebab belanja syg.   ♥ ♥






Thank You So Much Dear !
I LOVE YOU FOREVER AND EVER

 ♥ ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment