Monday, October 10, 2011

aduhh ! :'(

post hari ni aku sedih sangat, sebab ape? sebab aku rindu sangat dekat dia. ari ni da masok 3 hari kiteorg tak msej. erm. aku tunggu dia on9 semalam smpai kol 1 ouh. walaupon dia da bg tau dia x dpt on9 tp aku tetap tunggu dan tunggu.  aku nak tidopon semalam x lena . asik teringak kan dia je. sampai aku termimpi2 pasal dia. aku suro membe dia bg tau at dia yang aku rindu n suh dia beli topup . pas uh dia pon call aku dia kte "hey sayang. malam ni kita call eyh." aku pulak kate ok sambil senyum. tapi malangnya tu sume mimpi je. ari ni aku tunggu sampai dia on9. tp tadi dia on9 aku lak tgah makan. bile on laptop balik tengok dia ade hanta "hey syg" tapi dia dah off. erghhh npe malang sangat nasib aku??? erm . k la ni je aku nak taip. erm xde mood. :'(


kepada AHMAD SYAFIQ SYAZWAN: saya rindu saangat-sangat dekat awak!  <3

No comments:

Post a Comment