Monday, October 10, 2011

hurrrrrreyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)

Yeayyyyyyyyyyy, PMR habes yeah i like. tapi rase bosan pulak bile exam ni dh abes tadi time exam math perggggggghhhhhhhhhhhhh ngantuk gile. hanye aku yang tau betapa ngantok nye. haha. susah jugak math paper 1 tadi. kebanyakkan nye aku hantam je kot. haha. yang agak2 senang tu aku buat lah tapi tak tau betul ke tak,ahhaha. math paper 2 pulak aku buat dengan penuh tekun. eceyhhh. takde lah. ade jgak yang aku hantam hahaha. maklumlah orang di sini tak sebijak anda  di sana. hehe, :) paper KHB pulak . erm3 ade susah dan senang .hehe . aku amek PERDAGANGAN DAN KEUSAHAWANAN. perghh susah kot bab2 kira-kira. da la aku ni tak berapa pandai kira-kira ni. tapi kira duet aku tau.hahaha. lepas paper uh balik ade pulak dorang maen mercun. terkejut aku. haha. esok dah malas nak datang sekolah. tapi hari rabu kene datang jugak sebab kene hantar buku teks. malas dowh. aku nak keje lah dapat duet .best woo. simpan nanti boleh guna untuk mase hadapan . hehe. ok la malas nak tulis lagy. hehe. papai :)

No comments:

Post a Comment