Sunday, November 20, 2011

(: bola :)

hey hoy hello.
title tu pasal "bola" kan? 
haha.
sebab ape?
sekarang kan aku dah taksub dengan bola sejak aku couple ngan syafiq.
baru aku tau betapa syok nye tengok bola.
dulu sebelum couple dengan dia aku tak pernah tengok bola pon.
tapi lepas couple ngan dia. wahh syiookk dowh.
aku kalau ade perlawanan bola mesti aku tengok dengan ayah aku. . tapi tengok dekat tv je.
haha. sekarang pon ibu aku pon dah minat tengok bola .
kalau tak kan mesti dia control remote astro sebab nak tengok cita "KOREA" dia tuh.
ade hari tuh kan aku pergi rumah atok aku saje je. time tuh ade bola tak silap aku Malaysia VS Indon.
gile meriah lah dekat rumah atok aku tuh.
haha. yang lawak kan atok perempuan aku kan siap marah2 dowh pemain2 tuh, sebab tak dapat nak score lagy.
ade satu pemain Indon tuh ade la buat kekasaran dekat pemain Malaysia.
nak tau atok aku kate ape?
dia kate
atok perempuan: "ha bagi je dia kad merah bia dia kuar ."
atok laki:lah kenapa pulak nak bagi kad merah?mana boleh suka2 haty je nak bagy kad merah.
atok perempuan : abes tuh dia buat kasar . 
atok laki : dia buat kasar sekurang2 nye dapat kad kuning je . kalo lebih dari dua kad kuning. baru keluar .*macam tuh la kot ayt atok laki. tak berapa nak jelas dia cakap mase tuh*
yang mok cu aku dalam bilik terjerit2 dan sambil tuh dia berdoa2 supaya indon kalah.
last2 doa dia dimakbulkan. haha
besok pulak 21/11/11 ade bola Malaysia vs Indon pukul 8 malam.
wajib tengok nih, nak ajak ayah pergi rumah atuk lagi la. mesti meriah gile dowh.
tak sangka atok pompuan aku pon minat bola.
atok pompuan tu la bising dalam umah tu.
yang atok laki aku tuh diam je tengok bola.
dah macam dekat stadium rumah tu.

okay lah tu je aku nak cite. 
*sebenarnye tak ade benda nak tulis. so tulis la cerita yang aku ingat.
assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh  :)




No comments:

Post a Comment