Friday, December 16, 2011

sekolah vokasional :(

assalamualaikum :)
saya telah dipilih untuk pergi temuduga 27/12/2011.
saya sedih la kalau terpilih dapat masuk vokasional. 
nanti kene tinggal kan BF dan  kawan-2 .
sedih nye :'(
yang paling saya rindu nanti BF and my FAMILY.
 rase macam tak nak pergi je. tapi ape nak buat ibu dengan ayah pakse jugak saya pergi.
walaupon belum dapat masuk saya dah dapt rase dah macam mane.
ibu kate lepas saya dan adek dapat masuk nak pindah dah. 
hmm. rumah yang saya duduk sekarang pon , dah ade orang nak beli . 
orang yang nak beli tu pon dah confirm nak duduk rumah ni. saya dah cakap dengan ibu awal-2
kalau dah pindah dan saya dapat lesen motor atau kereta hari-2 saya akan pergi sri muda ni.
nak jumpe kawan-2 and my BF. 

IBU, SAYA TAKNAK PINDAH! SAYA SUKE DUDUK SRI MUDA!
:'( 

To My BF : Awak jage diri tau. kalau saya jadi masuk sekolah vokasional awak jangan 
nakal-2 dekat sri muda ni.awak ingat kan janji-2 awak ?
♥AHMAD SYAFIQ SYAZWAN 

No comments:

Post a Comment